Uživatel nepřihlášen
Pedrova herní vesnice
RSS kanál blogu
Píše: Pedro - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Pedrova herní vesnice

Inspirace ze hry? Ano, stává se to!

Čtvrtek 30.6.2011 22:28 - Autor: Pedro
To se mi líbí

Inspirace ze hry? Ano, stává se to!Když vás hra baví, proč její náplň nevyzkoušet v reálu?

Proč to nezkusit?

Znáte to, v příjemném letním odpoledni si pěkně sedíte ve svém křesílku, na stole chipsy, ruce na klávesnici. Tak nějak vypadají odpoledne lidí, kteří raději hrají hry, než aby něco zkusili. Nechci je tímto nějak urazit, jen je beru jako příklad. Když jste například hráli nějaké Call of Duty, určitě jste si říkali jaké by to bylo si to vyzkoušet doopravdy. Při hraní Guitar Hero vás určitě napadlo, jaké to asi je, když vám lidi tleskají po úžasném kytarovém sólu. A stejně tak vás asi při hraní Tonyho Hawka napadlo, jaké to je umět triky na skateboardu.

Takový Kickflip opravdu není snadný trik.
Takový Kickflip opravdu není snadný trik.
A prsty při hře na kytaru vážně někdy bolí.
A prsty při hře na kytaru vážně někdy bolí.

Hraní vs. Realita

Pokud jste se zamysleli po tom, co jste přečetli první odstavec, jste na dobré cestě. Jako příklad si vezmeme třeba jízdu na skateboardu. Člověk si řekne ''Vždyť je to jenom prkno s kolečkama''. Já jsem před dávnou dobou tvrdil to samé. Ovšem když jsem se na to poprvé postavil, byl jsem strašně happy z toho, že jsem se dokázal odrazit a chvíli jet rovně. Když něco takového zkusíte, a baví vás to, máte chuť se v tom zlepšovat. Stejně tak pokud vás zajímá spíše Call of Duty, není od věci si vyzkoušet airsoft, který také stojí za to. Taková týmová výhra proti přesile, to je opravdu dobrý pocit.

Airsoft je opravdu fajn, i když trochu náročný na kondici.
Airsoft je opravdu fajn, i když trochu náročný na kondici.

Proč o tom mluvím?

To vám určitě došlo. Začínají prázdniny, počasí...ujde a je škoda ho jen tak prosedět u nějaký pářky. Neříkám, že je to špatné, ale brát hraní jako fulltime aktivitu, to se určitě nevyplácí. Opravdu nerad bych vás urazil, jsem si jistý, že spousta z vás nějakou tu aktivitu kromě pc má. Zmiňuji se o tom hlavně pro to, že kolem mě je spousta lidí, která raději zůstane u Wowka, než aby se naučila něco nového. Pokud se chcete zeptat mě, jestli sem nějakej no-lifer, klidně se ptejte. Odpověď bude vždy ne. Každou z výše zmíněných aktivit (včetně Wowka, bohužel) jsem dělal, nebo stále dělám. Wowko mezi ně už nepatří, naštěstí.

Něco na závěr.

Určitě vám nedoporučuji pořád sedět u pc. Vím, řekl jsem to snad 100x, ale opravdu se vám víc vyplatí zkusit něco nového. A kdo ví, třeba vás to i začne bavit. No a pokud budete mít štěstí, tak na skejt natáhnete kámoše, na kytaru nějakou pěknou babu, a večer si dáte nějakou super přepadovou akci s vaším airsoftovým týmem. Takhle bych si já představoval ideální den. No nic. Vy, kteří jste ještě obětí školní docházky, vám přeji pěkné prázdniny. A vám pracujícím přeji hodně zdaru v práci. Snad to všichni přežijeme.

A jako inspiraci zde přikládám video amerického skatera Toreyho Pudwilla :)




Tisk
Hodnocení:
( 8.3 / 38 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Inspirace ze hry? Ano, stává se to!
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Stixxy    Cheaty v reálu :Dodkaz ]Stixxystixxy2230    3.7.2011 18:58 Stixxy

Cheaty v reálu :Dodkaz ]

Xenty    Cekal jsem to trochu delsi, ale dobry clanek... Souhlasim... K ty bezpecnosti... Jak airsoft tak i SK8... Pokud se chovate podle takovych tech "nepsanych pravidel" jako je v SK8 helma, v airsoftu spravne obleceni a tak, pote hrozi minimalni nebezpeci. Neco jinyho je, kdyz zacne clovek delat machra... Pak je chyba spis na jeho strane nez na strane konicku samotneho... Dulezite je ale to, ze je dobre, mit nejaky konicek, ktery vas zabavi, kdyz bude venku hezky... Ja treba jezdim s malima autickama a ac se lidi na vas budou koukat jakkoliv (No jo, mladez si hraje, to v nasich dobach...) , porad lepsi delat neco co vas bavi a rozhodne je lepsi zabavit se v hezkem pocasi jinak, nez sezenim u pocitace...Xentyxenty5272    3.7.2011 18:56 Xenty

Cekal jsem to trochu delsi, ale dobry clanek... Souhlasim... K ty bezpecnosti... Jak airsoft tak i SK8... Pokud se chovate podle takovych tech "nepsanych pravidel" jako je v SK8 helma, v airsoftu spravne obleceni a tak, pote hrozi minimalni nebezpeci. Neco jinyho je, kdyz zacne clovek delat machra... Pak je chyba spis na jeho strane nez na strane konicku samotneho... Dulezite je ale to, ze je dobre, mit nejaky konicek, ktery vas zabavi, kdyz bude venku hezky... Ja treba jezdim s malima autickama a ac se lidi na vas budou koukat jakkoliv (No jo, mladez si hraje, to v nasich dobach...) , porad lepsi delat neco co vas bavi a rozhodne je lepsi zabavit se v hezkem pocasi jinak, nez sezenim u pocitace...

Pedro    petec to vychytal asi nejlíp... :)Pedropedro2599    3.7.2011 00:02 Pedro

petec to vychytal asi nejlíp... :)

Qartter    Já nehraji airsoft protože nemám cheaty na prachy a nesmrtelnost... :-D Cheat v reálu by byla mocná zbraň ;-)Qartterqartter6175    2.7.2011 22:10 Qartter

Já nehraji airsoft protože nemám cheaty na prachy a nesmrtelnost... :-D Cheat v reálu by byla mocná zbraň ;-)

petec    Neviem, ja si myslim, ze mnohi z Vas posolsvo Pedrovho clanku nepochopili. Prilis ho chytate za slovicka. Nemusite robit airsoft, ani sk8, ale najst si aj nieco ine okrem ustavicneho sedenia za "bednou". Vyberte si co Vas bavi. Napriklad ja chodim v lete plavat, mam k tomu vztah uz od malicka a naplnuje ma to. A po takom skvelo stravenom ma to potom aj nad tou klavesnicou bavi viac. :) Pedro odo mna mas palec hore za toto. :thumbup:petecpetec1882    2.7.2011 17:24 petec

Neviem, ja si myslim, ze mnohi z Vas posolsvo Pedrovho clanku nepochopili. Prilis ho chytate za slovicka. Nemusite robit airsoft, ani sk8, ale najst si aj nieco ine okrem ustavicneho sedenia za "bednou". Vyberte si co Vas bavi. Napriklad ja chodim v lete plavat, mam k tomu vztah uz od malicka a naplnuje ma to. A po takom skvelo stravenom ma to potom aj nad tou klavesnicou bavi viac. :) Pedro odo mna mas palec hore za toto. :thumbup:

Pedro   1x   Při softu je to hlavně o tom teamworku, a taky je pecka brát rukojmí :D a cheatovat se dá jenom ohledně respawnu a když nějaká sviňa nepřiznává :DPedropedro2599    1.7.2011 23:36 Pedro

Při softu je to hlavně o tom teamworku, a taky je pecka brát rukojmí :D a cheatovat se dá jenom ohledně respawnu a když nějaká sviňa nepřiznává :D

JakER    Fatal: Mluvím o Airsoftu.JakERjaker2265    1.7.2011 16:37 JakER

Fatal: Mluvím o Airsoftu.

Fatal.Error=XP    JakER: Ale respawn venku těžko uděláš ;-) pokud teda nemluvíš o AS :lala:Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    1.7.2011 15:40 Fatal.Error=XP

JakER: Ale respawn venku těžko uděláš ;-) pokud teda nemluvíš o AS :lala:

Pro-Sek    ...do dalšího NOrealu.Pro-Sekpro-sek5028    1.7.2011 15:24 Pro-Sek

...do dalšího NOrealu.

JakER    Pro-Sek: Ne, airstriky ani heliny tam nikdo nechce. To je totiž to, co všem na CoD vadí a práve proto jdou raději ven.JakERjaker2265    1.7.2011 15:17 JakER

Pro-Sek: Ne, airstriky ani heliny tam nikdo nechce. To je totiž to, co všem na CoD vadí a práve proto jdou raději ven.

Pro-Sek    Kempit v airsoftovém "reálu" je fajn. Jen tam chybí ty reálné airstriky a heliny. Bohužel, skutečný reál není pro každého. Guny jsou těžké, takže žádné triky s otočkou o 360 stupňů se nekonají...Pro-Sekpro-sek5028    1.7.2011 15:04 Pro-Sek

Kempit v airsoftovém "reálu" je fajn. Jen tam chybí ty reálné airstriky a heliny. Bohužel, skutečný reál není pro každého. Guny jsou těžké, takže žádné triky s otočkou o 360 stupňů se nekonají...

JakER    Tento článek, jako by byl psán o mě. Takhle jsem si hrál Call of DUty a říkám si: "Sakra, jak by to bylo bezva držet tuhle pušku v reálu a jít nalovit nějaké XP v reálu". A ani ne měsíc na to jsem se "kempil" v lese při Airsoftu. Vážně super. Nedám na Airsoft dopustit. Daleko lepší než nějaká hra.JakERjaker2265    1.7.2011 15:00 JakER

Tento článek, jako by byl psán o mě. Takhle jsem si hrál Call of DUty a říkám si: "Sakra, jak by to bylo bezva držet tuhle pušku v reálu a jít nalovit nějaké XP v reálu". A ani ne měsíc na to jsem se "kempil" v lese při Airsoftu. Vážně super. Nedám na Airsoft dopustit. Daleko lepší než nějaká hra.

Pro-Sek    U těch vašich érsoft hlášek se vždy válím smíchy...Pro-Sekpro-sek5028    1.7.2011 08:26 Pro-Sek

U těch vašich érsoft hlášek se vždy válím smíchy...

Bela   2x   Aj pri hraní na kytare môžeš prísť k ˇšpanielskej kravate" :)Belabela2855    30.6.2011 23:56 Bela

Aj pri hraní na kytare môžeš prísť k ˇšpanielskej kravate" :)

Pedro    asi tak :)Pedropedro2599    30.6.2011 23:54 Pedro

asi tak :)

Fatal.Error=XP    ... a pak teda to hraní na konzolích a PC 8-) ;-)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    30.6.2011 23:46 Fatal.Error=XP

... a pak teda to hraní na konzolích a PC 8-) ;-)

Pedro    Častější je ta elektrika no...ale uzavřeme tu debatu, od nejnebezpečnějšího k nejbezpěčnějšímu -Skateboarding, Airsoft, Hraní na kytaru xD -Pedropedro2599    30.6.2011 23:45 Pedro

Častější je ta elektrika no...ale uzavřeme tu debatu, od nejnebezpečnějšího k nejbezpěčnějšímu -Skateboarding, Airsoft, Hraní na kytaru xD -

Fatal.Error=XP    Znám místa, kde by tě s plynem poslali... (mě fakt nenapadá nic jinýho) ...do plynu. Klasicky se střílí jen pružinou mxm elektrikou.Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    30.6.2011 23:43 Fatal.Error=XP

Znám místa, kde by tě s plynem poslali... (mě fakt nenapadá nic jinýho) ...do plynu. Klasicky se střílí jen pružinou mxm elektrikou.

Pedro    Nějakou tu zkušenost s tím mám. Síla pružiny v ''lehkém kulometu'' a ve snipě je celkem rozdílná, zase záleží jestli máš plyn nebo AEG. Každopádně pár ran z blízka už jsem dostal. Přes blůzu v. 95 nic necítíš. Na druhou stranu jsem si teď vzpomněl, jak mě jednou kulička ze snipy zasáhla do ruky. Oukej, nějaký to nebezpečí tam je :D ale né život ohrožující :DPedropedro2599    30.6.2011 23:41 Pedro

Nějakou tu zkušenost s tím mám. Síla pružiny v ''lehkém kulometu'' a ve snipě je celkem rozdílná, zase záleží jestli máš plyn nebo AEG. Každopádně pár ran z blízka už jsem dostal. Přes blůzu v. 95 nic necítíš. Na druhou stranu jsem si teď vzpomněl, jak mě jednou kulička ze snipy zasáhla do ruky. Oukej, nějaký to nebezpečí tam je :D ale né život ohrožující :D

Fatal.Error=XP    Am: Jo, nebo je to neúspěšný sebevrah ... ;-)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    30.6.2011 23:41 Fatal.Error=XP

Am: Jo, nebo je to neúspěšný sebevrah ... ;-)

Amahara    Pedro neví o čem mluví, pač nepochopil mou narážku na špatnou stranu lehkého kulometu a nebo je šťastným majitelem toho kulometu a tím pádem vždy stojí na správné straně :lala: .Amaharaamahara5002    30.6.2011 23:40 Amahara

Pedro neví o čem mluví, pač nepochopil mou narážku na špatnou stranu lehkého kulometu a nebo je šťastným majitelem toho kulometu a tím pádem vždy stojí na správné straně :lala: .

Fatal.Error=XP    Pedro jestli víš o čem mluvíš, tak bys potřeboval pancíř :lala: Ale i tak, pěknej zásah ze snipy je jako pěstí do břichaFatal.Error=XPfatalerrorxp5036    30.6.2011 23:37 Fatal.Error=XP

Pedro jestli víš o čem mluvíš, tak bys potřeboval pancíř :lala: Ale i tak, pěknej zásah ze snipy je jako pěstí do břicha

Pedro    V případě, že pružina nepřekračuje povolenou hodnotu v dané akci, a ty máš tělo pokryté oblečením, oči chráněné brejlema a přes zbytek obličeje máš šátek, tak žádné nebezpečí nehrozí. :)Pedropedro2599    30.6.2011 23:24 Pedro

V případě, že pružina nepřekračuje povolenou hodnotu v dané akci, a ty máš tělo pokryté oblečením, oči chráněné brejlema a přes zbytek obličeje máš šátek, tak žádné nebezpečí nehrozí. :)

Amahara    Já mám flamy rád a airsoft se pro tebe stane nebezpečným v okamžiku, kdy budeš stát na spatné straně lehkého kulometu :lala: .Amaharaamahara5002    30.6.2011 23:21 Amahara

Já mám flamy rád a airsoft se pro tebe stane nebezpečným v okamžiku, kdy budeš stát na spatné straně lehkého kulometu :lala: .

Pedro    To nebyl účel! :D Jasně jsem tam několikrát zmínil, že tim nechci nikoho urazit :DPedropedro2599    30.6.2011 23:19 Pedro

To nebyl účel! :D Jasně jsem tam několikrát zmínil, že tim nechci nikoho urazit :D

Fatal.Error=XP    Hold ses Pedro rozhodl publikovat potencionální flame :lala: 8-)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    30.6.2011 23:14 Fatal.Error=XP

Hold ses Pedro rozhodl publikovat potencionální flame :lala: 8-)

Pedro    Amahara: Myslím, že něco jako nadupaný lifer není, já použivám slovo no-lifer jako označení člověka, který sedí u pc tak dlouho a často jak jen může, pokud to ovšem není sporné. Co se airsoftu týče, nebezpečný mi nikdy nepřišel nebezpečný, a skateboarding...to je takový extrémější sport, tam to nebezpečí je. Každopádně článkem jsem chtěl jen doporučit nějaké aktivity lidem, kteří nemají co na práci...Pedropedro2599    30.6.2011 23:11 Pedro

Amahara: Myslím, že něco jako nadupaný lifer není, já použivám slovo no-lifer jako označení člověka, který sedí u pc tak dlouho a často jak jen může, pokud to ovšem není sporné. Co se airsoftu týče, nebezpečný mi nikdy nepřišel nebezpečný, a skateboarding...to je takový extrémější sport, tam to nebezpečí je. Každopádně článkem jsem chtěl jen doporučit nějaké aktivity lidem, kteří nemají co na práci...

Pedro    Hele, sice Reapery a Normandii s Jokerem ti asi neseženu, ale můžeš zkusit tématickej LARP, teda jestli takovej bude. A když ne tak si vždycky můžeš zkusit natočit nějakej film, třeba parodii na Mass Effect :DPedropedro2599    30.6.2011 23:08 Pedro

Hele, sice Reapery a Normandii s Jokerem ti asi neseženu, ale můžeš zkusit tématickej LARP, teda jestli takovej bude. A když ne tak si vždycky můžeš zkusit natočit nějakej film, třeba parodii na Mass Effect :D

Amahara    Nevím nevím. Já každý den koukám na různé děti, které u mě za barákem sedí hromadně na lavičkách a evidentně nemaí do čeho kopnout a přemýšlím, jak je to možné a co z toho posedávání vlastně mají. O čerstvém vzduchu se v Praze moc mluvit nedá a moc sluníčka pod tím stromem asi taky nenachytají. O tom, jestli pak lze výše jmenované činnosti považovat za smysluplné trávení volného času zde můžeme rozpoutad brutální flame, ale minimálně ten airsoft je hodně drahý a nebezpečný koníček a skateboard tuším taky (pokud chcete vypadat free cool a in) . Když už jsme u toho, co je to vlastně ten no-life? Jak se pozná takový nadupaný lifer a zlý a společností nenáviděný no-lifer :lala: ?Amaharaamahara5002    30.6.2011 23:07 Amahara

Nevím nevím. Já každý den koukám na různé děti, které u mě za barákem sedí hromadně na lavičkách a evidentně nemaí do čeho kopnout a přemýšlím, jak je to možné a co z toho posedávání vlastně mají. O čerstvém vzduchu se v Praze moc mluvit nedá a moc sluníčka pod tím stromem asi taky nenachytají. O tom, jestli pak lze výše jmenované činnosti považovat za smysluplné trávení volného času zde můžeme rozpoutad brutální flame, ale minimálně ten airsoft je hodně drahý a nebezpečný koníček a skateboard tuším taky (pokud chcete vypadat free cool a in) . Když už jsme u toho, co je to vlastně ten no-life? Jak se pozná takový nadupaný lifer a zlý a společností nenáviděný no-lifer :lala: ?

Qartter   1x   Já bych vždy chtěl skusit v realu něco co je jen ve hrách npř: kouzla, zachránit svět a porazit zákeřné Reaperi (rapery taky) ale jinak dobrý jen trochu krátký ale to bych už chtěl hodně :thumbup:Qartterqartter6175    30.6.2011 23:03 Qartter

Já bych vždy chtěl skusit v realu něco co je jen ve hrách npř: kouzla, zachránit svět a porazit zákeřné Reaperi (rapery taky) ale jinak dobrý jen trochu krátký ale to bych už chtěl hodně :thumbup:

O autorovi blogu

Pedro
Pedro
Muž, 21 let, Stráž pod Ralskem (Česká Lípa)
Bývalý redaktor herního portálu deitas.cz a aktivní redaktor IT webu poweron.cz. A ve volném čase velice hyperaktivní skejťák.
Založit herní BLOG